"Kejayaan Bermula Dari HATI."
Jangan direnungkan letihnya usaha tapi renunglah manisnya KEJAYAAN.



Rangkaian produk Sarimah Signature Series adalah hasil penyelidikan saintifik yang menyingkap rahsia penjagaan usia serta kawalan berat badan melalui teknologi Dwi Sel Induk yang diperkasa dengan Ozon.

Penggunaan berterusan produk unik yang dirumuskan dengan 16 bahan aktif yang terdiri daripada PhytoCellTec Malus Domestica, Pati Sel Induk Greengage dan beberapa ramuan istimewa terpilih ini, menyediakan nutrisi yang diperlukan untuk proses pembaikpulihan sel-sel tubuh.

Aktifkan semula keupayaan sistem penjagaan usia serta kawalan berat badan dan alami kehidupan yang sihat dan produktif bersama Sarimah Signature Series.
 
Sari StemShape with Ozone Fortified Double Stem Cell Technology.
Sari StemShape mengandungi bahan aktif yang membantu meningkatkan kadar metabolisme dan mengurangkan pembentukan lemak agar anda mempu menikmati bentuk tubuh yang diidamkan.

Bahan Aktif:
PhytoCellTec™ Malus Domestica,Ekstrak Sel Induk Greengage, Ekstrak Guarana, Ekstrak Koko, Ekstrak Malt, Vanillin, Meltodextrin, L-Carnitine,Garcinia Cambogia, Vitamin B, Silikon Dioksida, Sukralos, Kolagen Marin, Serat Pemakanan, Serat Buahan dan Ekstrak Biji Capsicum.

Khasiat:
  • Membakar lemak dan selulit.
  • Melambatkan proses penuaan.
  • Menambah tenaga.
  • Meningkatkan ketahanan tubuh.